12 Ocak 2011 Çarşamba

Uyku Meselesi

1 sene önce Allah'ım ben hiç sabahları 7 den 8 den sonra uyanamayacak mıyım diye hayıflanırdım.
aman ne iyiymiş erken kalkmak.Şimdi Umut 10 dan önce uyanmıyor.Dilimi mi ısırsam ne yapsam:-)Amaaa 10 dan sonra kalkınca da
gündüz uykusunu geç uyuyor veee gece cin gibi bir çocuk.12 den önce uykusu gelmiyor.Daha küçücük çocuk ne işi var gece 12 lerde ayakta.
Dün akşam 10 a doğru uyumak için yatırdım,bütün ışıkları kapattık.yine çok uykusu yok ama tüm ışıklar kapanıp yatağa girince yavaş yavaş uyku moduna geçmeye başladı derken
babamız telefon etti ben geliyorum diye.O sırada "sakın yataktan kalkma,telefona bakıp geliyorum" dedim.Söz dinledi kalkmadı.
Uyumak için kendini zorluyor,bende tamam uyku moduna geçti derkeeen ,kapı çaldı!!!!Babamız geldi ve anahtarı yok.Delirdiiimmm.
Tabii bizim bıcırık fırsattan istifade hemmen ayaklandı.
Babamız da çok üzüldü kapıyı çaldığı için amaaaa...
Kalktık oturduk,biraz daha oyun oynadık,aradan 30 saat 45 dk geçti tekrar uyumaya gittik.Saat yine 11 i geçmişti.
Çocuk da haklı,eve en erken 7 de gelen anne baba ile daha çok vakit geçirmek istiyor.
Ama bu uyku düzenini tez zamanda oturtmamız lazım.

bir akşam önce de yine yattık uyumaya çalışıyoruz.Ben bir şekilde yatakta tutmaya çalışıyorum bıcırığı.
Durdu yüzüme baktı,bende gözlerim yarı açık çaktırmadan bakıyorum
"Anne, sen ne yapmaya çalısıyoysun? Beni uyutmaya mı çalışıyoysun?" demez mi
Koptuk tabiii:-))
Canım benim,tatlı bıcırığım,şimdi yanımda olsada sıkı sıkı sarılsam:-))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder